Summa sidvisningar

måndag 17 mars 2014

Rasta barn och skapande verkstad!

Att ibland bara lägga allt åt sidan är svårt tycker jag. I synnerhet när man har en hel del måsten . Och det har vi ju alla mer eller mindre. Men idag efter lunch hade jag planer på att plugga men eftersom luften fullständigt gick ur mig och två barn va runt mig som jag ansåg inte skulle vara nära varken "paddan" eller Tv denna eftermiddag. När man pluggar så tyvärr....tyvärr blir det troligen alldeles för mycket av dessa saker om man skulle fråga experter!

Vi bestämde oss för en utflykt där frisk luft skulle ingå. Två "lediga" föräldrar, det kan vara lyxigt nog för barn.
Upp på berget med lite fika....där kunde dom springa av sig...vi plockade kottar,kastade pinnar,lekte på "utegymmet",gick balansgång ,sprang i den lilla lilla snön som fanns kvar långt in i skogen och så lite fika!
Vilka härliga timmar och vi gick nog närmare 2 km men i väldigt långsamt tempo...i Isidors tempo!

Sen hem och måla kottar,pinnar och glasburkar. Detta behövdes!!!!

Ingen träning men detta va dagens energi-påfyllnad!!!

Isolde fick paket i brevlådan. Farmor hade sytt fina tights!
EN sån lycka!
Tack underbara farmor för allt du gör för oss!

Dans för Isolde och sen hemåt och "bums" i säng...ungefär!

För mig blir det nu Tv kväll!
Några rader i boken först bara!

I morgon är det en heldags plugg och vid 16 tiden ska jag till Nicolina i Skövde och plugga. Vi kör en pluggkväll 5 kurskamrater. Sånt är nyttigt, vi hjälps åt!






 
 



Skapande verkstad....

med tungan rätt i munnen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar