Summa sidvisningar

torsdag 6 mars 2014

Soft Style!

Stor kopp kaffe, hemma knut på huvudet, grå mysbyxor och grå luvtröja! Ganska slapp stil idag!! Det är min "hemma-plugg" stil. Skönt!!!

Lämnat dom små på dagis. Något kallare denna morgon. Möttes av den rosa/röda lappen...IGEN!!!! Magsjuka går.....men enligt personalen bör den redan vara över. Jag känner att det GÅR inte just nu,det gåååååår inte!!!!
Nu har vi ju haft ca 2 vändor sen jul så kanske är det just vår tur att klara oss nu.

Mina vita kuddar i soffan skiftar i grå/brunt. Inte så konstigt med två små barn ätandes lördags godis och en sovande mor i soffan då och då med smink på. Dom ska jag slänga i maskinen....sugen på lite mer färg i soffan så dom kanske ska bytas ut i färg ändå.

Häpp, nu är det dags att ta tag i pluggandet! Jag har haft natt-plugg men insåg framåt 00.10 att det va dags att lägga ihop...då hade jag börjat blanda ihop Humerus  och Dura mater med varann....då får man lägga ner och krama sin kudde i stället!!!!

Frukost vid Tv. Eget bakat 1 minut-bröd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar