Summa sidvisningar

måndag 10 mars 2014

Som om det inte vore nog...

Jodå, här har det varit soffläge..ingen vidare mat ...lite plugg,läst lite bloggar,tyvärr hinner jag inte följa så många längre...Netflix och en sovande Isolde. Hon börjar kvickna till nu. En sån konstig "sjuka" som drabbade henne. BARA ont i magen!!!
Själv har jag fått nackspärr...DET är nästan det jobbigaste som finns att ha förutom tandvärk. Man blir helt slut!!!!

Nu har vi hämtat upp vår lillebror på dagis. Han hade hittat "mamma" i leksakskatalogen berättade fröken....en 25 årig stor bystad blondin på bilden. Jo,jag tackar ja!!!!! Det va bra för mitt självförtroende denna ganska slappa måndag...i glasögon och hemma-toffs! Kan hända jag skrämmer min man idag!
Ska träna i kväll och kan inte gå ut så här...det vore oförskämt mot min omgivning!!!!

Nu ritar vi...rita är en stor del av vår fritidsaktivitet hos oss!
Blir en hel del ritade teckningar...erkänner att jag inte sparar alla. Det vore omöjligt!!!

Nu ska vi maila en låååång handlingslapp till pappan i huset!!!!

Stor del av dagen med denna tjej i mitt knä!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar