Summa sidvisningar

måndag 17 mars 2014

Tenta skriven....

Den första av 2 tenor är skrivna. Vaknade redan innan 06.00 idag med lite lätt panikkänsla i kroppen. Det ÄR grymt påfrestande att TENTA det vet alla som gjort det!!!Efteråt känner man sig helt tömd,nästan lite "sjuk" känsla i kroppen.
Det gick bra,jag tror jag skrapade ihop tillräckligt. Men man vet aldrig! Tyvärr va jag riktigt riktigt nervös. EN stackare fick springa ut och spy.
Vi tog sen en "firar fika " i cafeterian ett helt gäng med en lättnade suck! Alla börjar med sina "så skrev inte jag", "vaaaa,va det såååå". Haha.
Vi kan inte luta oss tillbaka. Bilen direkt hem och plugga vidare till fredags tentan . Den blir värre,betydligt värre. Där är jag inställd på en omtenta!!!
Går den bra så ska jag nog försöka hålla mig vaken och fixa barnvakt så jag kan med dessa tjejer ut och äta!! Jag förklarar för dom att jag är äldre och kan inte äta kl 21.00...då lägger jag mig nästan. Dom är 23 år och börjar sitt dygn då......

Här hemma mötes jag av massor av armar som omfamnade mig. Det är total lycka!!! Alla prestationer blir lite "fjuttiga" när mitt verkliga liv lever här hemma.
Älskade Johan stod redo med kaffe....

Nu har jag suttit  soffan på andra våning lite och pluggat. Frågan är om man kanske ska ta 2-3 timmars vila nu. Endokrina systemet är förbannat komplicerat!!!!!

Idag torkar tvätten på NOLL tid ute ser jag!

Nu ska jag sätta mig med Isidor en stund och gosa bäbis nacke. han luktar fortfarande bäbis.
Till Isidor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar