Summa sidvisningar

tisdag 18 mars 2014

Bland papper,snygga tjejer och fika!

Sent inlägg!
Idag efter "hela dagen plugg" så sprang jag över hemmet med dammsugaren och fångade "änglatofflor" som det så fint heter...
Föredrar nog dammråttor. Låter lika illa som det är! Att för mig ha ett hem utan kontroll är inte bra! Känner mig ännu mer stressad då. Men just nu hinns det inte med!

Tog mig en timmas träning innan lunch på gymmet. Märks att jag tränar på ett annat sätt nu. Känner mig uthållig och riktigt stark. I ben och axlar i alla fall! Benen kör jag helst inte några tunga maskiner på, jag har ett lyxproblem om man frågar Johan. Bygger ben snabbt ! Och dom behöver inte växa mer..tack!!!

På eftermiddagen åkte jag till gaaaaalet vackra  Nicolina för att plugga ihop med 5 andra "bruttor". Skönt att få lite hjälp när man inte fattar. Hon bjöd på fika och det blev mysigt och trevligt mitt bland aktionspotential och sarkomer.
Jag började storgråta i bilen hem...sån där känsla av uppgivenhet. Ska jag ge upp...kasta in handduken!!!?? Ibland känns det så faktiskt...på riktigt! Just nu är jag helt totalt utmattad....totalt färdig!
Så just nu så ska inga såna beslut fattas...inte kl 22 en tisdag kväll. Jag tänker ta termin för termin.

Pluggat lite till och summan av dagen plugg blir..........ca 11,5 timma!!!!!!

I morgon ska jag köpa blommor på torget...träna....och njuta en eftermiddag av mina barn. Dom har jag ett ruggigt dåligt samvete för också...dåligt samvete för allt.....
Idag när jag kom hem rödgråten så rann tårarna ännu mer när det låg ett kuvert på bordet från Anita och Stefan...ett presentkort på massage! HUR lägligt kom inte detta????
Anita tillhör en av de mest omtänksamma människor jag vet....idag fick jag en dos av henne på gymmet. Hon är så lik mig i så mycket.

Nu ska jag tvätta av mig lite smink med tvål och vatten...japp,så illa är det här....funkar bra. Händer att jag tar Isidors "tvätta rumpan" kräm ibland. Rent blir det!!! Tror inte ett smack på krämer nämligen...ACOs hudkräm funkar bra. Sen är jag rynkig som bara den...men det beror nog inte på krämerna. Just nu är det nervsystemets fel...allt är nervsystemets fel....

Så läget är idag....lite sådär! På fredag klockan 18.30 är tentan skriven och jag ska ta mig fasiken fira...hur vet jag inte!!!!!!!
Men jäklar vilken lättnad...hur det än går...då är det ÖVER!!!!!!!!!!!!

Idag va vi hos Nicolina. Ni kan fatta att det finns pojkar som mer än gärna kan tänka sig en liten "sjukdom" om ett par år va. Kan va det vackraste jag någonsin sett faktiskt!!!!!!


Tyvärr får man väl säga så blir det lite väl mycket sånt här när man pluggar!!!!

Fina människor i min närhet!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar