Summa sidvisningar

måndag 10 mars 2014

Hem ljuva hem!!

Himmel så trött min kropp är!
Ett Crossfit pass....avklarat!
Utslagen...utpumpad och nöjd att denna stackars mamma kropp inte sviker mig!
Så skönt nu efteråt. Idag fick vi en ordentlig genomkörare med massor av teknikträning! Så bra att våra instruktörer prioriterar teknik...teknik är det viktigaste av allt. Kanske inte roligast alltid att nöta med "småvikter" eller inga vikter alls men ack så viktigt för att ens FUNDERA på att lägga på. Men jag tycker även teknik-träning är rolig!

Dagen blev ju inte alls som planerat. Nu verkar dock Isoldes mage hämtat sig....

Jag är stressad! Men försöker scanna av mig själv och inse att det sitter mest utanpå...jag springer lixom runt i cirklar. Men konstigt nog så löser sig saker alltid ändå. Jag hinner plugga....
Nu ska jag sjunka ner i soffan och plocka fram böckerna.

Lite hemma-bilder bjuder jag på. Som ni vet ÄLSKAR jag bilder...en blogg utan det skulle jag tycka va urtrist. Sen behöver det inte vara fina bilder alltid, även om JAG tycker det är otroligt roligt att titta på genomtänkta, snygga bilder...med en tanke bakom!

Nu ska jag åla mig ur den svettiga träningströjan och in i duschen!!!


Mina tavlor pryder många väggar hos oss...

En blomma som troligen snart dör...det gör dom alltid här!

Vi har lite julkänsla kvar---älskar mitt träd. Men det får aldrig vatten. kanske Johan vattnar...vet inte!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar