Summa sidvisningar

lördag 1 mars 2014

Lördags schemat!!!

God middag! Eller snarare eftermiddag.

Idag va vi uppe ganska tidigt hos oss. Det betyder MER dag!!!
Efter en mysig frukost så åkte jag ner till gymmet för lite vanlig hederlig styrketräning. Nu har jag mest kört lyftträning och Crossfit, men då och då behövs dom där isolerade övningarna för biceps och triceps som man inte kommer åt annars. Så idag va det lite blandning av armar och axlar!!!

Sen blev det en promenad för oss. Sångstund på Biblioteket!!!! Så otroligt bra att dom ordnar saker där. Just bibliotekte kan vara lite underskattat. Men hos oss har dom gjort så fint! Vi besöker det en hel del då vi läser mycket böcker..i alla fall för barn!!!

Isolde och jag ska gå på bio i eftermiddag med hennes kompis! Hon längtar så att får gå med en kompis....två mammor också eller 3 får väl sitta lite bakom kanske!!!
Mysigt med bio!
Vi har laddat upp med bio-godis.

Johan drar på sig träningskläder, han tävlar i Crossfit Games Open.....och i april Tough Viking . Önskar jag hade lite mer såna mål. Men vi får se framåt...kanske även jag slänger mig in i en utmaning!!!!

Nu ska jag krypa upp i soffa en stund med min minsting!!!
Isolde har plockat!!!

Älskar tulpaner. Varje vecka står det nya på mitt bord.

Dessa ska ut i krukorna!!!!!! Börjar lite väl tidigt i år med blommor ute tror jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar