Summa sidvisningar

söndag 2 mars 2014

Nöjda barn!!

Mörkt och dystert!
Mars månad kan vara lite hur som helst!
Mysig morgon framför Vasaloppet! Aldrig i livet att jag skulle göra det ,därför är jag imponerad över dom som väljer det!!!

Jag är färdig tränad för dagen. Jag åkte till  Crossfit Boxen och körde lite av varje. Marklyft, chins och kettlebell. Chins är hemskt för mig!!!! Tungt och hemskt...

Sen åkte vi till Stellas Lekland. Där kröp vi ner bland bollar....snoriga näsor och hostiga barn på detta ställe. Så är det denna tid på året och mina egna är inte bättre under näsan. Så vi får se om vi delade ut eller fick med oss hem. Jag är inte så känsligt med sånt ,mer kanske magsjuka jag gärna slipper!!!

Ett par timmar där och vi va helt slut hela högen!

Vi ska nu ha en lugn och skön eftermiddag här hemma. Inga planer mer än lite kaffe framför Tv.
Isolde och Isidor vill vara ute i sin älskade sandlåda. Fadern och jag turas om...kalls som bara den tycker jag!!!

I kväll ska jag ner och filma Johans övningar!
Han ska köra övningar som kanske inte är hans strakaste!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar