Summa sidvisningar

tisdag 30 april 2013

Ett sånt Valborgsfirande!!!

Vågar knappast berätta vad jag gör...
Jag viker tvätt framför Äntligen Hemma. Småttingarna sover gott. Jag har fotat kläder som ska läggas ut på Tradera. Såååå firar jag!!!
Antar at många andra firar betydligt mer än mig denna dag...eller jag hoppas det...förutom mina söner!!!!!
Johan jobbar i kväll och det är ju trist så klart.
Men jag planerar morgondagens FIRANDE....ska marinera fläskfile nu!
I morgon får vi ha en riktigt mysig dag.
Japp, du har rätt...JAG ska äta gott!!!!
Men är konstigt nog inte överladdad för detta. Känns hur lugnt som helst. Kan förstå att man kan drabbas av nån mat-galnings frossa. Men jag känner inte så.
Så mycket mail och sms jag fått idag. TACK!
Ett samtal från min stora support Sussi. Kanske är hon den som följt mig mest genom alla tider.
Fått höra på mitt missnöjda jag...avundsjukan...mm. Men idag delade vi MIN glädje!


Vår eftermiddag blev blåsig i lekparken. Packade ner lite fika men den intogs under stress....för det for både filtar och sand i kaffet.
Sanja höll sig hemma och det förstår jag.

Vi bjöd hit mormor och L i stället.
Isolde har testat gränser hela dagen som den underbara lilla 3,5 åring hon är. Ena stunden ljuvlig för att i nästan stund totalt balla ur. Mamman har rutin...jovars...men det hjälper inte mycket!!!!
Försöker hålla mig på en ganska vuxen nivå men rätt var det är  så blir även jag 4 år!!!!

Isidor i sin tur drar mig i byxbenet dagarna i ända....tar en tur med sin gåvagn för att sen snabbt som ögat orientera vart jag befinner mig.
Feber har han också den stackarn!!!!

Jag har lovat tipsa om World of shape.
Ni finner infon här!!!
WOS

För er som kanske funderar på att komma igång lite.....

Det enda moln jag gillar är i denna rumpa just nu.....men ute verkar dom nu borta!!!

Bakom detta söta smile finns både det ena och andra!!!

Trötta barn och "egen-valda " kläder på den stora varianten!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar