Summa sidvisningar

måndag 10 februari 2014

Ny start!

Lite så känns det på måndagar!
Sportlov här...ganska liten skara barn på dagis (förskolan jag vet) . Hos oss blir det i stället  FULL dagis vecka från morgon till sen eftermiddag.
Grabbarna verkar planerat veckan med sovmorgon!!!
 Nu är det bara lite smutsig snö längst trottoarkanterna hos oss. Blir smutsigt och lite trist men i år tyckte jag det känns skönt att få lite snöfritt. Nu åker både Johan och jag mycket bil och då är det skönt att veta att det är snöfria vägar...men som alltid kommer bakslag.

Nu hoppas vi Isidor är piggelin och orkar med en lång dagisdag. Hoppas kunna hämta lite tidigare än planerat.

Nu har jag en timma på mig innan jag åker mot skolan. Min planering är alltid att plugga lite innan...men när jag plockat undan här och bäddat så har den där stackars timma redan gått och Marlene tutar utanför!!!

Ha en bra start på veckan!
Hos mig står det massor av fina blommor på bordet. Det är lite så där vardagslyx för mig ihop med doftljus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar