Summa sidvisningar

lördag 22 februari 2014

TACK!

God morgon!
Vi har sovit gott hos oss och jag tycket att det är helt okej att starta kring 7.30.
Minns perioden då man satt här nere vid 04.45. Det va långa dagar men även det funkade.

Jag vill börja med att tacka er. Ni som så flitigt besöker min blogg. Jag har så många visningar i perioder att det nästan gör mig lite chockad. Så klart man läser en blogg av olika orsaker men man kikar ju i alla fall in av egen fri vilja. Och jag blir jätteglad när ni vill läsa om mitt vanliga småbarnsliv. Kanske är det just det...denna blogg är långt ifrån glamour och overkligt liv. Jag läser en del Bloggar och ibland känns det som vi är år ifrån varann. Haha
Kanske det är för att det är det vanliga livet som lockar i bland som kontrast till kändisbloggarna.
Roligt är det i alla fall att ni tittar in hos Mig!

Nu har vi hoppat i kläderna och Isolde packat resväskan. Nu är väntan lång !
Som tur är kommer ett gäng barn och mammor nu på förmiddagen, dagens räddning.

I eftermiddag ska Isidor och jag gå och träna när storasyster åkt på sin "semester".
En bra uppladdning inför kvällens "Mello". Förra lördagen gjorde jag nåt jag aldrig gjort, aldrig...bytte kanal! Så dåligt tyckte jag att det va, men det är olika!

Nu ska vi ta tag i dagen  och måla på ett ansikte på denna något bleka mamman. Man skiftar i blå-ton denna tid på året. Tack gud för Brun-utan-sol. Kan rädda upp lite så här års. Dock vågar man sig bara på ett lager. Skräcken det där att det blir lite väl bra. Ranelids lillasyster vill jag inte vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar