Summa sidvisningar

onsdag 26 februari 2014

S T Ä N G T!

Såååå!
Nu lägger jag ihop böckerna. Känner mig väl förberedd inför fredagens Tenta. Min termin på Komvux va bra för mig. Att redan fått känna på "prov-nerverna". Detta känns betydligt STÖRRE än just "prov" på Komvux. Men det ska gå!!!

Har precis Skypat med min kurskamrat Marika. En underbar tjej som jag är såååå glad över att ha i min lilla studiegrupp. En småbarns-mamma till. Inte heller 22 år....inget fel med 22 åringar, dom lär oss MASSOR! Men man lever olika liv....men dom är grymma, otroligt duktiga och pigga . Dom har en fräschare hjärna än mig, det märks....haha!!!! Jag kan luta mig tillbaka på erfarenheten...som tur är.

Nu ska jag hämta mina småttingar!
Kanske mormor är hemma?
Får nog kolla detta!
Ljust och härligt länge.

Ha en skön eftermiddag och kväll!!!!

Lägger ihop för idag...eller fram till 20.00 i alla fall!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar