Summa sidvisningar

tisdag 11 februari 2014

Tung kropp och mycket på schemat!

Idag va det en tung och trött kropp som kastade benen över sängkanten. Det lilla flickebarnet som envisas med att vår säng är den bästa har snurrat och kastat armar å ben åt alla håll. Min sömn blev väl sådär...sen att hon piggnade till då faderns klocka ringde vid 04.30 gjorde det hela inte bättre. Men hon somnade om en stund..tack å lov.
Lite kaffe gör susen och nu är dom på dagis.
Isolde är supersnabb på morgonen och står redo innan jag själv klivit i byxorna. Det är bra betyg!!!

Idag ska jag fortsätta granska engelska artiklar....det tar sin lilla tid .
Lite träning ska hinnas med och att köpa nya patroner till den där förbaskade skrivaren vi köpte. Sämsta någonsin! Vi har köpt mer färgpatroner än vad skrivaren kostade. Men är ju beroende av den där rackarn!!!

Träningsvärk har jag lite lagom efter gårdagen...
Idag ska vi bättre på den lite. För mig är det oerhört viktigt att bryta av med nåt annat när jag pluggar.
Träning är ypperligt då det rensar  och ger mig lite kroppslig ansträngning också.

Ha en trevlig Tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar