Summa sidvisningar

söndag 2 februari 2014

Ömma muskler och sköna söndag!

"Mellon" igår va väl inte direkt nåt som impade på en schlager-älskare som mig. Så brukar det vara nu mer. Men jag envisas ändå med att jag älskar det, men betydligt mindre nu mer. Mest en rolig grej! Håriga armhålor är det stora snackisen...fanns ju en tanken bakom det "draget" så klart. Jag struntar i vilket...vad är det att prata om??

I morse vakande vi vrålhungriga då hela kroppen va tömd på energi från gårdagens tuffa träningsdag...
Isolde och jag städade lite innan vi stuvade in mormor i baksätet hos dom små och åkte till Skövde. Vi behövde lite saker...men kom hem tomhänta.

Nu har vi en sån där skön söndag i soffan. Isolde skriver i sin pysselbok,hon skriver och skriver. Isidor kollar på "Pippi" och Johan kollar dagens lyftutbildning.

Idag vill jag helst bara krypa upp i soffan under filten. Jag behöver plugga lite men jag KAN inte motivera mig just nu. Får väl bli kvälls-plugg när dom somnat då jag kan sätta mig i lugn å ro.

Johans mamma har sytt nya mösssor. En av dom är denna leopard mössa. Vill man beställa så kan man "Gilla" Butik Annorlunda på Facebook. Och på sätt beställa!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar