Summa sidvisningar

fredag 21 februari 2014

En helg i sikte!

Ett helt långt inlägg försvann precis. Vet inte vad jag gjorde. Jag har i alla fall precis kommit hem från sista VFU dagen på Vårdcentralen. Roliga dagar!

Träningsväskan va så snyggt packad i morse, motivationen på topp men sen gick tiden för fort så jag beslutade mig att åka hem i stället. Riktigt usel träningsvecka, men det är skönt på fredagar att kunna landa hemma lite också!
Nåväl, det blir andra träningsdagar!

Jag sitter med ett skolarbete som ska vara inne på måndag. Tenta nästa fredag ...jag har att göra! Så träningen har fått halka ner lite just nu.
Lite lättlunch fick det bli idag. Laga mat helt till sig själv tycker jag är dötrist!

Isolde ska till tandläkaren i eftermiddag och jag har utlovat mellis på Julius.

Sen blir det nog packa och packa för Isolde ska i morgon åka på "semester" till mormor. En mycket stor händelse och jag vet hur hon ser fram mot detta nu. Frågar varje dag...kan nog jämföras med en 2 veckors resa till Thailand för min del. För henne är detta lika stort! Lilla kära goa ungen min.

EN helg i sikte utan min man som jobbar. Tur jag har vänner som vill ha mitt sällskap. I morgon kommer ett gäng hit på förmiddagen.

Skönt med fredag. Känns i luften, det är nåt speciellt!
Vi har inga stora planer alls. Härligt!!!!

Nu ska jag fortsätta och kanske springa över undervåningen med dammsugaren!!!!

Ha en skön fredag!

Tröttnar ALDRIG på Smoothie.....idag med färka jordjubbar (njae..sådär),mjölk,protein och banan...och så lite kolhydrater till det :o))))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar