Summa sidvisningar

lördag 8 februari 2014

Mot bättre tider...

Isidor och jag har "egen" tid i soffan lite. Han ville inte sova idag så det får bli lite eftermiddags-slapp i soffan i stället. Idag har han bara lite feber, eller hans "vanliga" feber om man säger så. Betydligt piggare. Äter lite och verkar nu vara sitt vanliga jag igen Så skönt....

Vi har fixat lite födelsedags presenter från morfar idag, träffat en underbar härlig människa som fick mig att börja "böla" inne i leksaksaffären....handlat och hoppat i varje vattenpöl. Nästan lite vårkänslor nu när snön snart är borta. Den får gärna försvinna nu faktiskt. Ljust längre gör ju att allt blir betydligt roligare och dagen blir mycket längre.

Sportlov är det nu och visst kunde det vara roligt med snö...men antingen eller.

Lite träning ska vi hinna med denna lördag också. Kanske det blir lite teknikträning i CrossFit boxen senare.
Lite lagom med träningsvärk i överkroppen efter gårdagen.

Nu kallar två barn på min uppmärksamhet...ska muta Isolde lite så hon kan vara min frisör lite. Bästa som finns när hon grejar med mitt hår.



På benen igen !!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar