Summa sidvisningar

söndag 9 februari 2014

Vilken Mellokväll!!!!

Vad tyckte NI??
Jag är helt överlycklig över gårdagens startfält. HUR bra va inte detta??????
Nu börjar det likna "den gamla goda tiden". Schlager...bögar,transor,glitter,glamour,för mycket av det mesta...DET är ju schlager!!!!!
SEn Herreys på detta...på FB blev det en lång konversation om detta. Tänk så snygga dom va??? Så många OKEJ planscher jag klippt ut...dom satt på flickrummet bredvid Shaking Fredrik. Minns ni honom? Vi "busringde" hem till honom en gång jag och min kompis Jessica. Vi va så kär i honom...

Jag tyckte PANETOZ va helt underbara...nytänk....okej,jag hörde inte mer än orden "solsken" men ändå. Sanna Nilsens låt va bland det starkaste ballad jag hört på bra många år....Martin Stenmarks låt kommer spelas tills vi tröttnar. Helt fantastiskt bra!!!!!
Den stackars svettiga programledaren tyckte jag så synd om...han blev avtorkad så fort han va ur bild..Nour..nja,kanske inte min favorit!

Vi fixar här hemma. det blir kalas idag för Isidor..flera dagar i förväg. Lite trist tycker jag allt men vi hade inget att välja på. Så han får firas även på fredag!

Som vanligt står jag med frosting upp till armbågarna..strössel...vimplar och ballonger.  Barn ska firas ordentligt...det ska vara mycket av allt..det ska kännas att det firas anser jag!!!!!
 Nu ska jag träna innan jag forsätter!
Löpning på bandet idag...intervaller!!!
JIPPI...så jobbigt!
Det är speciellt att fira denna gosse...så glada för detta "lyckopiller" han har gett oss det mesta...glädje,oro.tårar och lycka!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar