Summa sidvisningar

fredag 14 februari 2014

Alla hjärtan dag...

Inte bara Isidors födelsedag,även Alla hjärtans dag Jag fick 3st crossfit strumpor i morse...Johan fick en tröja.Isolde ett halsband och en katt i en väska. Hoppas killarna dyker upp under dagen också.
Nu ska det inhandlas födelsedagstårta!!!

Lite firande under eftermiddagen här.

Just hem kommer från skolan. Redovisningen gick som en dans även denna dag...dock bröt vi fullständigt ihop av skratt en gång...guuuud så roligt det blev. Härliga sponatan Anna....haha!

Jag har också hunnit vara ganska arg under dagen...att bli så där "hög-röds-arg" har jag nog inte varit på någon sen mitt X va otrogen! Så arg så jag nästan skakade....det är en hemskt jobbig känsla som tar all kraft. När vuxna människor inte tar ansvar i egna valda delar av sitt liv så kan jag bli näst intill tokig!!! "Offerkoftan" kan ju ibland vara skön och bekväm att ta på sig.Jag brukar alltid kunna lösa det mesta pedagogiskt,inte idag,....då va jag flyförbannad!!!!
Nåväl, det fick redas ut.
Jag har tagit mig ett par djupa andetag ner mot magtraken...


Nu ska jag lägga skolan långt ner i väskan och ägna mig åt min lille 2 åring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar