Summa sidvisningar

fredag 7 februari 2014

Välkommen fredag!!!!

Å,så härligt med helg!
För oss betyder det CrossFit i kväll, Taco mys, "fri" lördag och en kalas söndag!

Lite lagom känner jag.

Isidor är febrig ÄN!!!! Men piggare tycker vi så vi väntar väl ut detta lite...
Idag "vabbar" Johan.

Jag sitter här och pratar för mig själv. Muntlig redovisning idag om cellen...cellkärnan,cellskelettet, Endoplasmatiska retikelum, och mitokondrier ska jag redovisa...det ni???? Är lite proteinfibrer att hålla ordning på och proteinsyntesens funktion. Tänk att allt ska stämma, att vi blir fungerande människor, eller ja...någorlunda i alla fall.
Som tur är så har jag inga som helst problem med att prata inför folk, det är tur för det skulle kunna bli ett problem.

Nu ska jag fixa mig en matlåda och hämta Anna strax. Tror jag får köpa med lite fika till min studiegrupp idag. Det är fredag och Seminarium. Det måste väl ändå firas lite.

Ha en skön Fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar