Summa sidvisningar

onsdag 26 februari 2014

Tenta-plugg!

God förmiddag!
Tror bestämt att solen letar sig fram även denna dag. Kanske till och med kan öppna altan dörren och få in lite frisk luft och några solstrålar. Skitiga fönster ser jag att jag har ,det får man på köpet när solen skiner.

En liten paus på 1 timma har jag tagit och varit iväg och kört lite CrossFit. Lite blandade övningar. Det blir en blandning av allt jag behöver. Kondition ,explosivitet, styrka och smidighet. Skönt att ha det klart och pluggandet går så mycket lättare.

Efter dagis hämtningen idag ska vi nog gå ner mot vår lekpark här en stund. Ganska skönt att vara ute nu när man verkligen kan njuta lite också än att stå påpälsad med stor halsduk och vantar och huttra. Även om barnen är ute på dagis så behöver jag luft och nu när det är ljust bli dagen betydligt längre.
Johan är bättre på det där "lite luft per dag"...jag har blivit lite latare med åren.

Nu ska jag fortsätta här så jag i alla fall tar mig igenom mitt livs första tenta på fredag!!!!

Håll era tummar för mig!
Dagens tunga litteratur!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar