Summa sidvisningar

lördag 22 februari 2014

En härlig lördag!!!

Nu sitter jag här ensam. Isidor sover och jag väntar på Johan. Killarna är hos pappan och den store sonen har åkte på fest. Honom har jag fått en liten glimt av idag. Han har hittat en så fin tjej. En sån där enkel ,mysig tjej som jag redan tycker om. Dom va här och åt och lekte med Isidor en stund idag.

På förmiddagen hade vi fullt hus, 6 barn och 3 vuxna. Inte en gång vi behövde gripa in, inte speciellt mycket i alla fall. Så härligt att kunna ses. Blev en mysig långfika!!!

Mormor hämtade upp Isolde på eftermiddagen och Anki,Isidor och jag åkte till gymmet. Ett litet lätt ,roligt lördagspass. Det blir gärna roligt med Anki vid min sida. Mer roligt än effektívt!!!

Idag har vi en sak att fira, i morgon berättar jag vad!!!Så jag tänker överraska min man när han kommer hem.

Dags för mig att 2 timmar efter träning hoppa in i duschen!
Nu har svetten torkat till ....
Mellokväll stundar!!!!!

Rakt igenom underbar......

Isolde pimpar lördagsfikat ....


ANKI  kom med en fin låda med hembakade kakor i.....mysigt!!!!

Isidor fick presenter , en liten väska med Cars Den har han inte släppt många sekunder idag. Kompisen Gabriel vet vad det är som gäller.....

Samarbetsövningen gick fint med en tålmodig storasyster som styr upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar