Summa sidvisningar

onsdag 19 februari 2014

Teknik och pluggdag!

Idag har jag pluggat och pluggat. Känns skönt men det känns som inget sätter sig riktigt. Det är muskler och ben....hullerombuller. Som tur va så kanackade ett proffs på min dörr så Stefan fick hjälpa mig med lite uttal!!!!
Sen stuvade vi in dom små i bilen och åkte ner och körde teknikträning! Så roligt och så jobbigt och så petigt. Johan va med och "petade" lite på min teknik. BRA!!!
Testade mina lyftarskor och insåg att det va stor skillnad med klack och stabilitet kring foten.

Nu ska jag lägga det lilla flickebarnet här.

Sen tror jag det får bli en film!!!!

Ha en bra Onsdag kväll!!!!
Raka linjen!


Rätt fotinställning...rätt handgrepp...rätt huvudvinkel...tar en stund innan man ens lyfter!

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar