Summa sidvisningar

måndag 24 februari 2014

Sol i sinne!!!

Vilken härlig eftermiddag vi haft. Vi har fått se solen!
Jag kom hem med bussen vid 14 tiden och mötte upp Johan och barnen på gymmet och vi gick vidare mot lekparken. Årets första ute-fika blev det där. Ärligt så fick kaffet värma händerna....men mysigt! Men skönt med frisk luft och lite lek.

Idag hade vi redovisning i skolan igen. Tycker vi har det varje vecka. Att stå och prata inför en stor grupp får man helt enkelt lära sig. För här gör man det hela tiden!!!
När vi va klara så tog jag en egen ensam sväng på stan. Att gå i lugn och ro, prova jeans, lukta parfymer allt i sitt eget tempo...det kan för mig vara lyx! Sen sitta på bussen och bara åka med är faktiskt ganska skönt!

Idag blev det lite lyft-träning  IGEN. Det är väl det jag ägnar den mesta träningstiden åt just nu. Denna vecka ska det varvas med intervaller och CrossFit. Johan ska få köra nån WOD med mig i mitten av veckan och i slutet av veckan ska jag köra armar!

Denna vecka blir det fullt fokus på tenta-plugg...dock inte i morgon förmiddag då ska vi åka iväg lite för vi är lediga ihop.
Men nån timmas träning här och där får jag in, perfekt avbrott på en pluggdag. Alldeles lagom!!!!

Nu ska jag ta fram lite böcker här. I kväll en liiiiten stund bara. Johan tränar så jag passar på!!!!
En vattenpöl roade Isidor en lång stund!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar