Summa sidvisningar

lördag 1 februari 2014

Lyft,böj,stöt och svettas!!!

Vilken dag!!!!

En heldags Lyftutbildning!
Man kan väl säga att det krävs massor av teknik och  en hel del tajming och exakthet för att kunna lyfta alla dessa lyft. OCH man kan nästan få en känsla av inre panik när man tänker på alla usla lyft man själv gjort genom åren och sett andra göra dom...utan att veta vad som gäller egentligen! Från grunden har vi nu fått lära oss detta, så vansinnigt viktigt för att kunna hålla sig skedefri. Grymma Ulf Stillman har idag utbildat oss i Lyft-teknik! Kanske känner du igen namnet? Han har tränat mååååånga många elitidrottare och kunde berätta många roliga saker.
Så intressant!! Jag är helt frälst!!!
Vi har en 21 årig kille som körde i vårt gäng idag. HONOM ska vi nog lägga på minnet tror jag. Här finns en kille som troligen kan gå hur långt som helst,vilka förutsättningar....shiiiit så impad jag blev!!!! Tyst och blýg och gör inget väsen av sig....liten extra dos självförtroende så blir han riktigt bra!!!!!
Har två knän som är lite överansträngda så jag får ta det lite försiktigt nu några dagar känner med just lyft kanske.
Jag älskar utmaningar...
Johan och jag va med båda två och snälla farfar har varit här hos Isolde och Isidor.
Det hade gått hur bra som helst.

Nu är det två ganska stela kroppar som strax ska parkera oss i soffan nöjda med dagen.

Mellomys väntar!

OCH dagens allra största sak är en bedårande söt lite tjej som kommit till världen och henne hälsar vi Välkommen till släkten!
Grattis Johan,Frida och Eddie.
Denna lilla docka hoppas jag att jag får äran att fota snart....vore så kul!!!!
Dagens härliga gäng!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar