Summa sidvisningar

onsdag 12 februari 2014

Det ligger i luften...

När jag åkte hem från morgonens CrossFit pass som för övrigt va riktigt roligt och förbannat jobbigt så såg jag ett gäng killar i 10 års åldern spela boll. Kändes lite vårigt på nåt vis....en dam sopade trappan i bara koftan. Men men..bakslag kommer men det är ändå skönt med ljuset.

Sen den urladdnngen i CrossFit boxen har jag suttit med datorn och anteckningsblock. Återigen har jag överarbetat...va inte nöjd och gjorde om. Ni förstår att detta tar ganska mycket extra tid, tid jag inte har!!!
Igår satt vi i Skype, några ur vår grupp...suveränt bra. Men efter 3 timmar höll jag på att somna mitt uppe i allt.

I eftermiddags ska jag ta mig ledigt. Ska se om jag får med mig några större killar å fika...och den lille så klart. Isolde är med mormor och Vera!!!
Sportlov och mitt samvete gnager....alla verkar "lediga" ...mina små få vara hela veckan nästan.
Nu vet ju inte dom vad sportlov är..men det gör ju JAAAG!

Dags att fortsätta med mina engelska artiklar!!!
Min goa lille kille...morgonfriss och pyjamas!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar