Summa sidvisningar

onsdag 5 februari 2014

På benen igen...

Rapport från sjukstugan...nästan feberfri för att vara Isidor.
Jag har varit i skolan och arbetet med vårt grupparbete. Atomer och molekyler är inte riktigt det jag fattar bäst om man säger så. kemi läste jag i 9:an och va nog knappast så intresserad då heller. Så detta är för mig rena grekiskan!

Här hemma har dom gått på halvfart idag....
Isolde är hos mormor och leker.
Jag har snabb-bakat lite inför helgens 2 års kalas vi får tjuvstarta med då Johan är borta hela nästa helg.

Älskar att fixa inför kalas. Kan va det bästa som finns....speciellet när det är barnkalas. Jag fyller den 17 februari så jag får väl trycka på 39 ljus på en tårta i helgen .Jag ska nu svida om till träningskläder...underbart skönt med lite träning efter att skallen fått jobba hårt under dagen. Sitta på föreläsningar är intressant men man får försöka styra lite över "myrorna i brallan" då och då..

Obligatoriska START kaffet innan föreläsningar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar