Summa sidvisningar

måndag 10 februari 2014

Ögon i kors!!

En tuff uppgift för mig som inte är en "fena" på engelska...två artiklar ska läsas och granskas. Jag har fått slå upp ord efter ord för att förstå. Nu va det inte lite text heller. Jag ser snart inte så det är lika bra att lägga sig.

Jag har varit och kört ett Cross Fit pass...lika kul som alltid och lika förbannat jobbigt som alltid. Men känslan efteråt är ju underbar!!!!


Haft en lugn eftermiddag....bara "varit"!
Trötta barn...väldigt trötta föräldrar. Johan fick jag väcka när han nattat Isolde...då snarkades det ordentligt från övervåningen.
Jag ska göra dom sällskap där upp nu!!!!
Får fortsätta med allt detta i morgon!!!!

En av granskningarna jag gör är Barn med diabetes och deras familj och Barn med cancer och smärta.
Intressanta saker som tur är!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar