Summa sidvisningar

måndag 3 februari 2014

En sån olycka!

Sitter och pluggar lite och slö tittar på Tv samtidigt.
Idag hann jag knappast innanför dörren här...planen va att plugga i 2 timmar innan jag hämtade dom små. Då ringde mobilen och dagis-fröken bad mig komma direkt och ta en bil med med!!! Vilken panik!! Hade ingen bil....Isolde hade ramlat...jag bokstavligt slängde mig ut och upp mot dagis. Där satt hon med blodet rinnandes lilla gumman. Slagit i hakan så illa och ett stort djupt jack . Snälla fröken Anna-Lena körde oss till vårdcentralen...både limmat och tejpat ihop den lilla hakan.
Hon va tapper....hon bet ihop!


Men det gick bra, behövde inte sys i alla fall.

Så det blev varken dans för Isolde eller plugg för mor  i detta hus. Det blev en stillsam kväll och pluggandet får jag göra nu.

Hoppas hon sover bra i natt och att jag kan åka på två föreläsningar i morgon.

Nu ska jag återgå till Nervsystemet!



Stor stor lapp över den lilla hakan!!!



1 kommentar: