Summa sidvisningar

fredag 21 februari 2014

Fredagsmys!

Kanske det mest använda ordet som finns 2014!

Just nu sitter jag alldeles ensam med ett par 28:or i mitt knä. Den ivriga "mysa soffan" donnan ger upp innan vinjetten till "Fångarna på fortet" startar! Samma visa varje gång. Fredagar tar ut sin rätt.

Idag efter dagis va det ju då detta spännande tandläkarbesök sen blev det fika på stan och lite shopping på Lindex...för mitt presentkort! Jag fick en topp.

Tycker Lindex är en suverän affär....Isoldes favoritaffär. Isidor han börjar vrida sig i plågor redan vid skjutdörrarna. Stackars barn. men idag fick HAN välja för första gången...en tröja med Cars på. Åååå, det värsta jag vet...haha! Men men, han fick välja och då blev det så.  Med 4 söner så är man ganska trött på bilar ,tryck och dinosaurier.

Alla va nöjda och då är jag nöjd!

Tacokväll, antar att det ser likadant ut i många familjer på fredagar!
Skålarna står i kylen...vem åt...JAG!

Nåväl!

Nu ska jag fortsätta kvällen med att bära upp det lilla flickebarnet!

I morgon blir det full fart här på förmiddagen och vi längtar!!!!
Idag blir det mobil bilder, inget jag gillar att visa ,platt och trist  men hade inget annat att visa idag!!!!
Lindex gav mig en tröja idag.....resten gick till dom små! Det va det presentkortet det...

Hemma.knorr på huvudet ( japp, en lite mörkare nyans i håret i stället för det superljusa) och skön fredag!!!!

2 kommentarer:

  1. Snygga brallor! Märke?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Dom är från me&i. Suveräna chinos för en kvinnokropp!!!

      Radera