Summa sidvisningar

fredag 14 februari 2014

"Hjärtan"!

Tema hjärtan dagen lång. Nu sitter Isolde och jag under täcket och äter gelehjärtan som snälla mormor kom med igår.
Vi har haft en mysig dag och har nu pussat och kramat pappa Johan massor. Han är på väg mot Stockholm och en tuff CrossFit utbildning. Lite avis är jag allt men unnar honom detta sååååå mycket. Men en utbildning på engelska är inget för mig.
Eftermiddagen gick åt till att äta tårta ,jag hann träna, dom andra va i lekparken, storebror har varit här och ätit.
Nu sover födelsedagsbarnet. Han va helt slut!

Idag körde jag marklyft, slog mitt rekord. Dock va det inte helt perfekt teknik och då blir det inte bra...som ni förstår så va det inte ett bra lyft och jag orkade inte riktigt.....men tungt! Roligt när man märker att det nu börjar bli lite resultat. Jag äter betydligt mycket mer mat och väger några kilo mer...men styrkemässigt går det stålande. Så funkar det ju....Roligt tycker jag!!!!

Nu ska jag krypa under täcket här igen....det är obligatoriskt varje fredag och den lilla flickan brukar somna till "Fångarna på fortet".

I morgonska vi fira vidare. Vi får hit en mamma och några barn. Som jag saknar henne...tur hon kommer i morgon.

Nu ska ni få se vår dag!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar