Summa sidvisningar

tisdag 4 februari 2014

Vardagspussel pusslas!!!

Då va VABBURARI här ja...febrig Isidor och omplåstrad Isolde!
Vi fick dela på dagen jag och mina kära man. Jag har varit på en föreläsning och snabbt hem och byta av Johan. Isidor sover och är inte det minsta piggelin! Vill inte äta...vår oro då han är en väldigt liten 2 åring och behöver verkligen energi i sin späda kropp.

Vad det blir av detta vet jag inte. Jag stirrar på mitt schema för veckan....kliar mig i huvudet och undrar lite hur vi löser detta!  Jag kan plugga hemifrån, jag kan ta igen. Jag har nämligen löst det mesta som jag trott varit omöjligt ganska många gånger under mitt liv.

Jag läser nu anteckningar från dagen och väntar på att gossen ska vakna!

Lite kaffebehöver jag nog nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar