Summa sidvisningar

torsdag 13 februari 2014

Rolig dag och förberedelser !

Nu har jag förberett lite här hemma. I morgon firar vi i dubbel bemärkelse...så klart vi firar ALLA hjärtans dag! Man behöver inte göra det speciellt stort men jag tror vi mår bra av lite firande av allt möjligt. Man gör väl som man vill men jag tycker det är roligt att lyxa till det lite i vardagen.
MEN framförallt firar vi vår 2 åring.
Var tog den tiden vägen???
För oss är det en speciell födelsedag...precis som när han fyllde 1 år.

Vi har varit inne i skolan idag...när vi sen va nöjda och klara tog vi en riktigt kall promenad ner mot stan för en fika.Vi redovisar i morgon... Jag hann springa igenom en å annan  affär för att hitta nåt mer till Isidor.

Där gick den dagen. Jag har helt fantastiska kurskamrater....efter bara en månad så känner man dom så väl. Tänk att jag ska få tillbringa  3år med dessa tjejer!!!!! Vilken lycka för mig....

Sen har vi målat..Pippi,prinsessor,bokstäver,gubbar, HelloKitty...att hon inte tröttnar!!!!
Isidor måla hela sin gris blå....
Papper och penna,vilken uppfinning!

Nu sover dom. Inget bra på Tv...min man är och lagar 3 rätters med andra män...så det får nog bli en film kanske. Eller lite plugg....


Jag kallar henne "glädje". Hon är min glädje......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar