Summa sidvisningar

onsdag 5 februari 2014

Kvälls jobb...

Papper,apelsinskal ,böcker ,pennor en stor filt ...sitter jag med här i soffan. Grupparbete som ska redovisas på fredag och vara klart i morgon 23.59. det hinner vi! Vi är effektiva...jag är klar!

Lite annat som ska pluggas på lite innan jag kan säga god natt!

Jag har kört ett riktigt bra Lyft-pass idag. Å,så roligt det är men så jobbigt. 
Nöjd över att hitta nya saker att utmana mig med. Det blir så kul då. På fredag är det ett CrossFit pass. Känns som man får in de flesta delar i träningen just nu. Huvudsaken är att man tycker det är roligt i alla fall 85% av gångerna...i bland får man "bara göra" också faktiskt! Det tar i mot i bland, så är det.

Grus i ögonen har jag nu och inser att sömn är vad jag behöver.

I morgon hoppas jag på dagis för dom båda. Vi får se helt enkelt! Hänger på lillebror.
Pysslat idag....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar