Summa sidvisningar

onsdag 12 februari 2014

Onsdag kväll!

Jag och Isidor gick och fikade efter dagis-hämtning. Hur mysigt som helst! Vi träffade på Anki där, bara det gjorde eftermiddagen väldigt bra. En liten sväng på stan innan vi gick hemåt i spöregn som sen blev snöblask innan vi kom hem.

Tagit mig "pluggledigt" nu under eftermiddagen och kvällen. Välbehövligt!

I morgon är det nya tag och en dag i Skövde. Jag måste fixa lite mer presenter till vår 2 åring. Så efter dagen i skolan får jag ge mig ut i Skövdes stad en sväng.

Bussen ska jag hoppa på i morgon. Lite skönt att bara sitta och åka med.

Nu väntar jag på "mia på grötö" och en tidig kväll för mig då jag redan jäspar så stort så käken vrider sig!!
Johan åker på CrossFit utbildningen i Stockholm hela helgen och i morgon ska han iväg med jobbet. DÅ kan jag plugga lite.

I helgen ska vi få titta på söta lilla Noomi!
Spännande tycker Isolde.....

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan!

Efter en dag på dagis är denna gosse helt slut.....

Ååå jag minns att jag hade säker 100 gosedjur som barn...nu verkar jag vilja skapa detta även för mina barn. Älskar nallar...denna är Isidorsnya favorit som han släpar runt på. den är dock i samma storlek som han själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar