Summa sidvisningar

tisdag 25 februari 2014

Blekfis och "fulsjukan"!

Denna tid på året är få av oss till sin fördel. Jag är så blek och glåmig så jag tror aldrig jag varit mer grå. Såg mig i helkropps-spegel idag....det är inte bra!
Fulsjukan har drabbat mig även detta år. Ni vet när man bara MÅSTE göra" ful-min" åt sig själv i spegeln när man borstar tänderna. Att smörja mig med brun-utan-sol hjälpte inte det minsta! Kanske man till och med ska från gå sina regler...kanske en stund i solariet kan rädda mig från fullständigt förfall! Men just nu är jag för stressad för att "ta" 20 minuter av annan tid till sånt.
Nu vill jag ha sol...gärna lite mer värme. Idag har det ju varit fantastiskt!!!!

Vi har faktiskt tagit av presenningen från våra utemöbler. Kanske inte kan sitta där på 2 mån men chans finns!

Ful i håret är jag också för övrigt.
Ingen bra färg alls...ingen färg alls!

Men det är små bekymmer!

Nu har jag inte tid med yttre-fix mer än träna ,duscha  och ta lite mascara!

Min tid kommer efter fredag kl 12,00!
Då ska jag snygga till mig lite!
Det är ju sant!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar