Summa sidvisningar

torsdag 27 februari 2014

Idag har svetten lackat!!!

God kväll!

Äntligen soffläge. Eller äntligen, för min del är det sista plugget nu. Sen får jag lita på mig själv att det går vägen. Jag har känslan av att alltid kunna liiiite till.
Efter dagis hämtningen blev vi kvar ute. Vi hittade snödroppar och sandlådan va fri från snö. Isidors favorit sysselsättning. Lasta sand i lastbilen ,göra sandkakor och bjuda mig på. Så skönt när vi åter igen kan vistas ute. Jag längtar efter värme nu. Tycker vintern  varit seg detta år, eller det lilla som varit.

Sen ryckte jag lite hastigt in som "spinning-vikarie". SOM jag saknar detta. det märker man när man återvänder!!! Vilka fantastiska spinnare !!!!Nästa torsdag är jag åter igen vikarie!

Lite nervös inför morgondagens tenta! Inte kunskapsmässigt, men att mina tenta nerver ska spöka med mig!!!!!

Nu tar jag kväll ihop med lite anteckningar ....Katie Eriksson,vetenskapliga teorier...hälsa...ohälsa...livsvärld och vårdprocessen!!!!






2 kommentarer:

  1. Väldigt fina mössor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,visst är dom! Johans snälla mamma som förser oss med mössor.

      Radera