Summa sidvisningar

söndag 23 februari 2014

Söndag kväll!

Min man har anlänt!

Isolde och jag har varit hos söta fina Noomi och storebror Eddie. Vi fotade lite...i ganska dåligt ljus. Men lite för skoj skull. Nu är Noomis morfar grym fotograf så jag hoppas han inte får spader av dåligt fokus. Haha.

Söt som en docka va hon i alla fall denna skapelse. Isolde är så stolt för hon höll henne i sitt knä. En sån lycka för en bäbis tokig 4,5 åring!!!!

Mormor va här hemma med en snuvig Isidor.

I morgon är det tidig morgon som gäller. 8.15 i skolan....inlämningsuppgiften  har Isidor redan målat på så det är tur den finns i datorn. 5 min i duschen och han hade målat såååå fint när jag va klar!!!

Helgen gick fort!
Nu vecka...massor av träning!!!
Bäbissugen????? Jaaaa, det så klart. men jag är nöjd med 5 st. Mer i livet kan man nog inte önska!!!!! Men guuuuud så mysigt. Sen funderar man lite och inser att nääää inte kl 03.00. Så klart för oss!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar