Summa sidvisningar

tisdag 18 februari 2014

Det va ett tag sen!!!

Hej på er!
Just nu sitter jag under ett stort täcke i min soffa, gör ett arbete till skolan och är sjuk!!!!
Så i dag fick jag bli hemma från min VFU. En dag sen blev jag sjuk...sååå typiskt och lite min vanliga otur på nåt sätt. Men inget att göra åt...

Igår fyllde jag nämligen år och kom hem hit till framdukat fikabord efter en heldag på vårdcentralen! Så mysigt dom hade gjort! Lisa knackade på dörren med paket och sång...AJAX citron i paketet...haha. Gud,så roligt!!!!!
Sen överraskade Johan mig med att fixat barnvakt och vi åkte till Skövdes Kulturhus och åt mat. Fantastiskt vackert....men så fruktansvärt dålig mat. Brukar inte vara varken kräsen eller missnöjd..inte ens på McDonalds men detta va riktigt illa...så illa att jag lämnade nästan allt på tallriken. Så synd när stället i sig va oslagbart!!!!
Vi tog se en promenad i ett öde Skövde och tog en kaffe på betydligt bättre Rådhuset! Vi skulle gått på bio också men hittade inget bra.
Min Älska man...som jag älskar dig!!!!!
Du är min bästa vän och livskamrat och sätter alltid mig/oss främst!!!

Sen va det raka vägen hem och kasta mig i soffan...inte det minsta pigg.

Att vara sjuk stressar mig.

Men får bli en dag i soffan....

Nu ska jag fortsätta med min rapport. Igår fick jag vara med och möta många livsöden och olika problem. JAG har valt rätt...det blev mer tydligt än någonsin!


Min snygga man!!!!

Som hon rullat dessa med all sin kärlek min lilla tjej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar