Summa sidvisningar

onsdag 19 februari 2014

Godmorgon!

Idag sa jag till Isolde på väg mot dagis -Vilket tråkigt väder det är idag? -Vadå, det är ju väder bara. Barn är fantastiska, vadå tråkigt väder...dom upplever inte alls samma känsla som vi.

Jag är helt piggelin igen ,det va jag redan igår kväll.
Idag blir det hemmaplugg. Jag har nämligen tenta nästa fredag. Jag har pluggat lite sen kursstart men det är ju bara lite "på ytan". Nu ska jag lägga upp bordet fullt av böcker och anteckningar ,kaffe och pennor. Har gamla tentor här också och träna på. Det är bra!

Annars har jag inte så mycket att dela med mig av. Jag är så grymt träningssugen nu. Vilat sen i lördags. För mig är det på tok för lång vila. I morgon är det dags och idag blir det en promenad.
Jag blir trött och slö när jag inte tränar...jag saknar den där energin som träningen ger mig. Men en rask promenad idag blir alldeles lagom och skönt med den friska luften behöver jag!!!!!

Ha en fin onsdag!!!

Träningssug....ibland behövs det för nytändning!!!!!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar