Summa sidvisningar

onsdag 26 februari 2014

Kväll hos familjen Annorlunda!!!!

I bland skojar jag om att vi är Familjen Annorlunda. Vi lever inte det vanliga familje- livet. Vad nu det vanliga är idag 2014. Men det är en salig blandning av stora barn ,mellan stora och små barn. En härlig röra av barn/vuxna barn.

Tog oss en skön promenad idag mot stan, mötte upp mormor och vi tog en fika. Isidor ville sen inte gå in så vi var ute till närmare 18 idag...då mörkande det fort!

Men nu är det vår i luften.

Jag har röjt i barnens garderober idag. Isidor har kläder sen han va 9 månader...stl 80. Han har nämligen inte växt mycket. Så idag fick jag rensa ur kläderna som va urtvättade istället för urväxta. Hos Isolde blev det ordentligt rens också. HON har växt och blivit långa damen nu.
Fortsatte sen med ALLA våra mössor...en del urväxta där också!
ÄLSKAR att rensa och kasta. Speciellt denna tid på året. Nån form av tillfredställelse ger det mig
Nu är det min garderob kvar också.

Jag väntar på "Mia på Grötö", mitt favorit program på veckan.

Träningvärken börjar smyga sig på. I morgon är det dags för marklyft så den kommer nå sin kulmen framåt fredag...och ett CrossFit pass på schemat!

Ha nu en skön "mitt i veckan" kväll!!!!
Underbara "småfolket" på väg från dagis!!!! Isidor med en teckning i högsta hugg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar