Summa sidvisningar

lördag 12 april 2014

Bara killar!!!!

Nu sitter vi på rad i soffan. Isidor i mitten,uppkrupen som en liten hundvalp mellan oss. Jag får inte nog av denna lille "krake".

Isolde blev hämtad av mormor vid lunch och sen bestämdes det att hon skulle sova där med kusinen Vera. Kom hem springades här med andan i halsen och packade sin lilla övernattnings väska.Det betyder att Johan och jag får en egen kväll då lillebror ska sova nu.


Isidor och jag tog en riktigt blåsig cyklektur till CrossFit boxen ...min keps flög av och hamnade i knät på Isidor som satt med stora ögon och undrade vad som hände. Team Woden va i full gång. Idag va det bra att jag stod över då jag är förkyld och inte riktigt helt kry i kroppen. Jag körde efteråt i stället. Marklyft, Overhead squat,utfall och handstående. Jag har mycket att jobba på i de flesta övningar precis som alla andra. Men det är det som är roligt, se resultaten...för dom kommer snabbt i CrossFit om man bara "nöter" teknik riktigt mycket.Lite lagom lördagsträning för mig!!!!

Jag passade på att fota lite....nu har jag redigerat bilder så ögonen går i kors.

Ska nu hoppa in i duschen innan jag tar kväll.

Isidor kör båt !


Far & son!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar