Summa sidvisningar

onsdag 16 april 2014

"Tummen upp"!

Drömde i natt att det satt en gul lapp bakom min tenta, en lapp skriven med gammaldags-skrivstil som man knappast kan läsa. Jag kollade lappen och där stod det att jag INTE klarat tentan...dom hade dubbelkollat. Tyvärr fick jag inte fortsätta men dom önskade mig lycka till i framtiden. Det va så verkligt...jag vet att jag när jag läste lappen tänkte att det är en dröm bara...i drömmen. När jag vaknade fick jag ligga still en stund och fundera över OM det hänt. Sen insåg jag att det va en dröm tack å lov.

Kollar Nyhetsmorgon om HIT & LIT  =Högintensiv träning./Lågintensivträning. Spännande!!!
Just detta tycker jag är spännande....forskningen går framåt även där. Ma behöver inte skava på gymmet i 1 timma för att det ska vara effektivt. Eller springa 1 mil....även om det givetivs är bra. Men för oss som inte gillar löpning så finns det mycket annat i konditionsväg för att låta hjärtat jobba järnet.

Mina böcker ligger redo, dags att ta tag i plugg-dagen.

Johans mamma står idag på torget med sina mössor. Jag ska dit och hälsa på en stund här snart.

Lämnade av två urgulliga små "Påskkärringar" på dagis. Isidor såg skeptisk ut inför vårt påhitt. Men han va nöjd och glad när han såg sig i spegeln.

Tummen upp!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar