Summa sidvisningar

måndag 7 april 2014

Godmorgon!

Tidig morgon. Innan kl 06.00 ropade Isidor MAAAAMMMAAAA! Då vill det till att vara snabb i stegen in. Han är så lycklig så han hoppar när man kommer in. Strax efter vaknade flickebarnet!

Så vi har verkligen inte behövt känna någon stress denna regniga måndag!!

Nu har jag skrivit ut en bunt med papper. Kollat igenom dom och inser att det är lite att bita i. Idag är det kursstart på Anatomi/Fysioligi 2. Känner mig stressad redan innan...nu börjas det igen. Gråt och fosterställning!!!
Men denna gång är jag nog lite mer förberedd. jag vet vad det kommer krävas av mig...MASSOR!

Vi har blivit förkylda...Johan av den manliga sorten och jag av den kvinnliga. det går mig lite obemärkt förbi på nåt vis. Jag konstaterar bara och sen är det bra! Haha.

Isidor har hostat under natten, jag har inget hört men Johan.
Stackarn...men så pigg han ändå varit. Han har konstigt nog varit friskare än många andra barn. Så skönt! Vi trodde vi skulle få vara hemma 50% av tiden.

Dags att packa den lilla tunna matlådan och cykla mot bussen!!!

Skrev om att Johans mamma skulle komma...Hon kommer inte denna onsdagen utan NÄSTA onsdag med sina mössor. Ursäkta om jag va otydlig!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar