Summa sidvisningar

tisdag 8 april 2014

Tiden går fort när man har roligt!!!

Precis hämtat in tvätt som häng ute sen igår. Blöt så klart!!! Jag älskar att kunna hänga ut tvätt, det är så mycket vår för mig!
Men idag får den torka inne i tumlaren.

Jag har hemma-plugg! ÄLSKAR hemma-plugg...då jag också ÄLSKAR att vara hemma.
Har inga som helst problem att jobba självständigt samtidigt som det är roligt att träffas i vår "grupp". Det gjorde vi igår efter föreläsningen och det va toppen!

Vi har inte mycket kvar i skolan nu. Snart gått en termin! V 22 eller 23 slutar vi. Kan konstatera att det går fort när man har roligt. Jag tycker det är jättekul...men tufft. I bland för tufft ska jag erkänna. Då och då funderar jag på om det är värt att nästa "knäcka sig själv"...det finns väl inget som är egentligen. Men sen kommer dom där lugnare tiderna...dom är lätta att glömma när det är så där gräsligt tufft. Jag vet inte vad som skulle vara roligare och bättre just nu.
Har bestämt att jag tar termin för termin...kurs för kurs. Det märks och känns att jag är så mycket äldre så klart....haha. Vi lever skilda liv, otroligt skilda liv. Denna tant vill helst vara på hemmaplan med familjen..haha. Tur är väl det förvisso!!!! Jag är ju där för att studera, resten av livet har jag här. Men på fredag ska jag med ett gäng tjejer ut och äta. Det ska bli mysigt! Ett nytt ställe i Skövde ska testas!!!

Morgonen startade med en tårta vid sängkanten ,Isidor bjöd på det i morse...Isolde bjöd på en plast kräfta!!!

Nu är dom på dagis. Doftljuset är snart slut...det tog hårt på dom brinn-timmar under förra tentan!!!

Tentorna är inte förrän i slutet av maj. Jag är ute i god tid. Det måste man vara har jag märkt!!!!!
Böckerna ligger uppradade här och idag ska jag a tag i Cirkulationssystemet från 8-17.
Rast tar jag mig 1 timma ...då ska jag...................................................................................................................******:o))))) äta!
Mot dagis med fika-väska. Idag är det Barnens Hus för Isolde!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar