Summa sidvisningar

måndag 14 april 2014

Vi startade bra....

Måndagen är snart till ända.
I morse va vi alla väldigt trötta här...tröttast va Isidor som sov till kl 7.50. Sen satt han mest i Johans knä och undrade vad som hände.
Skoldag för mig. Ensam i bilen,bra musik på radion och för mig är det lyxigt att sitta där och sjunga med i schlagerlåtar.Idag va det Respirationssystemet. Det är avancerade saker, mycket att ta in. Vi är komplicerade varelser på alla sätt. Vår stackars föreläsare höll på att skrämma livet ur oss. Jag trodde för en stund att det va dags för oss att använda våra HLR kunskaper. Han sa helt plötsligt - Nu tror jag att jag svimmar....vi vrålade -Snälla,du sätt dig ner och Marika erbjöd vatten, jag letade med blicken efter hjärtstartaren ......sen va det inget mer och han stod på benen. Men att stå upp och föreläsa i 2-3 timmar måste vara super jobbigt.

Marika och jag åkte till min favorit affär RUSTA efter...handlade lite. Älskar alla såna affärer. Där finns allt man helt plötsligt behöver. Lite som Ullared!

Johan och dom små va hos min pappa så jag hann dit på lite kaffe i solen lite snabbt.


EN hel kärra med skräp har vi med lätthet fått ihop här under kort tid. Nu är det rensat i både hem och trädgård. Men vi samlar sen snabbt på oss igen. Allt från skokartonger,till brädor och cykelställ.En sån skön känsla att bli av med lite sånt som tar plats!!!!
Snart är källaren full upp till taket igen OCH garaget!

Hemkommen från gymmet nu. Väldigt sällan jag "gymmar" nu mer...jag köra bara CrossFit men känner att 1-2 dagar i veckan vore bra att få in vanliga gympass..Det blir lite mer "isolerande" övningar man kommer åt där, i synnerhet armar som jag brukar köra då. Ben behövs INTE köras där, det kör man hela tiden när man kör CrossFit.

Nu sover "huset". Johan jobbar i natt.
Dags för mig att plugga!


God kväll!!!
Pappas stora trygga famn är mysig att krypa upp i!!!!


Älskade lille "trollunge"!

Ljuslyktor vet jag inte hur många jag har...många!!!! Men dessa va fina, ska stå på trappan sen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar