Summa sidvisningar

söndag 27 april 2014

Den manliga varianten....

Jag har drabbats av den manliga varianten förkylning tror jag bestämt. Eller kan det vara allergi då jag känner mig helt slut. River i halsen och huvudet känns som betong.
Nog om det...jag är bara lite krasslig!

Sovmorgon i vår familj. Det betyder 7.30. Skönt!

Isolde ska leka med en komps idag och är nu rastlös och en timma för henne verkar kännas som en heldag.

Idag ska jag ligga på altanen...inte göra mer än vad som krävs. Idag ska jag nog se till att få vara lite "sjuk". Tror nämligen bara det hänt en gång tidigare och det va när jag skrev högskoleprovet. Då va jag riktigt sjuk. Så idag ska jag leva livet som på ett vilo-hem. Vad tror ni om det??? Är det möjligt för en mor?? Ska meddela er sen om hur det gick...haha.

I eftermiddag vankas det 18 års kalas. Fina Elin fyller 18 år...minns denna lilla "gaphals" som bäbis. Som hon grät lilla barnet...kolik i månader. Sen blev hon en otroligt söt lite tjej och idag en galet vacker 18 åring.

Nu ska jag fortsätta vara lite sjuk på altanen....
God morgon Isidor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar