Summa sidvisningar

onsdag 2 april 2014

Den svåra staken!

God eftermiddag.
Här skiner solen och rätt var det är försvinner den och det blir iskallt.
Vi har varit lediga idag. Jag startade morgonen med en promenad och intervaller i en backe, ca 7 vändor i backen och sen hem. Inget direkt träningspass som slet ut mig men det va skönt. EN bra start på en ledig dag!!!!
En tur till stan och köpte blommor. Nu är det fint krukorna. Men dessa kalla nätter gör dom inte direkt gott. Vi får se om dom klarar sig.

Sen min stackars stora svin dyra ljusstake...krokusarna dog efter några dagar. Sen har jag hållt på med denna ljusstake...det blir fult och jag gör om. Nu är det murgröna i. MÅSTE vattna do nu,får nästan skriva lappar om detta !!!

Isidor har inte sovit idag och vi ångrar oss, ordentligt!
Han är inte riktigt hanterbar just nu. Johan försöker bygga vårt trappräcka...Isidor far ut å in. Galen för han inte får ha all skruv.
Isolde hon dansar runt i ny klänning och har hälsat på grannen en stund. EN äldre dam som blir så glad av hennes sällskap. Men ungefär som Lotta på Bråkmakaragatan och tant Berg så blir hon nog glad två gånger...en gång när hon kommer och en gång när hon går. Haha.

Nu behöver jag mätta magar,tror det är aktuellt!!!!

Får se hur länge dessa lever. Jag är så ordentlig den första veckan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar