Summa sidvisningar

måndag 28 april 2014

Hot Mama!

Jag nyser så jag nästan kissar på mig...snörvlar och fräser och det ligger papper över hela bordet. Jag överdoserar både nässpray och Alvedon.Så äcklig är jag just nu.  När jag låg bredvid Isolde nu så tyckte hon jag skulle flytta mig lite för jag va så varm. Feber har jag och känner mig allt annat är piggelin.
Somnade med boken på mig i eftermiddags och insåg att jag fick lägga ner pluggandet.
Hämtade  på dagis och vi gick en sväng innan Isoldes dans. Nån kilometer kan sannerligen kännas som en mil. Tyckte jag gick och gick men kom ingenstans. Tur att Isidor är en nöjd lite pojk som man sällan behöver jaga. idag hade det inte varit möjligt.

Nu sover dom små och jag ska ta och linda in mig i en filt och stoppa upp papper i näsan...ta två Alvedon och lägga mig i soffan.

Hur jag ska klara en skoldag i morgon vet jag inte i dagsläget. Det får lösas.

Inga roliga inlägg att dela med mig av. Men livet får ni ta del av.

Bjuder er på lite mysiga bilder på en betydligt piggare person i mitt liv!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar