Summa sidvisningar

torsdag 10 april 2014

Sjukan har drabbat mg!

Fy, farao när det drabbar mig!
Fulsjukan!!!
Ni vet känslan när man uppriktigt tycker illa om sin spegelbild. Sätter upp håret,tar ner håret,plattar,lockar,flätar...fult ändå! Kropp,hår....öron....händer...kläder ..."Rubbet" är det fel på..
Händer mig inte speciellt ofta längre då jag faktiskt tycker väldigt mycket om mig själv...personen "Jag". Men just nu inte det jag ser!!!
Tycker jag är så ful i glasögon ...jag trivs inte alls. Nu blir det linser i stället framöver.
Tror det är vädret. Man är blek och glåmig,trött och tjock.
Inga stora bekymmer men tråkiga.
Dom små är lämnande på dagis, jag har satt mig med bunten av dagens föreläsningar. Begrep inte mycket alls så idag är jag inte direkt förberedd!

Ska cykla till stationen nu och hoppas på bättre bussupplevelse denna gång!

Idag ska jag vila min kropp från alla träning tror jag allt. Men sånt kan ändra sig efter hur dagen beter sig.

Snart helg...LJUVLIGT!
Mot dagis...aldrig några bekymmer. Skönt!!!!


Mask-letar gänget!


1 kommentar:

  1. Fulsjukan drabbar oss alla i bland haha! Äter du helt vanlig mat eller kör du Lchf eller nån annan matstil?

    SvaraRadera