Summa sidvisningar

fredag 18 april 2014

Polis polis....potatisgris!

Nu ligger vi i dubbelsängen och tittar på Bollibompa. Mysig stund...
Pappa Johan har åkt och tränat och maten ska snart fixas för kvällen.

I morse så åkte jag bort till CrossFit boxen och körde lite. En liten oroande stelhet i nedre delen av ryggen,som jag ofta får. Ingen fara...körde på bra...sen några boxjump..2 st sen va det färdig tränat för fru Lenneér!!! En varm spridande känsla i ryggen,djupt ,djupt. Hoppas detta inte blir den långdragna varianten!
Vi åkte sen till Jönköping. På vägen dit så körde en polismotorcykel om oss. Så galet dum omkörning så bilen vi mötte fick nästan köra ner i diket. Han vinkade in vår bil....Knepigt tyckte vi! Det konstapeln gjorde hela denna galna omkröning för va att kolla våra liiiiite tonade rutor!!!!! Som vi skrattade åt detta. Jag började tro att det va "Blåsningen"....på allvar!!!!
Jag menar ,han gjorde säkert sitt jobb, han kan omöjligt haft nåt bättre för sig. Nu fick nog konstapeln ändå slita framåt eftermiddagen då ELMIA kräver en hel del polisarbete. Kanske han borde sparat sig lite inför detta.

När vi kom hem så låg det påskägg och en nya jacka till Isolde på bordet!
Nu har jag torkat lite choklad från bord ,munnar,kläder och kuddar. Det gör inget för nu är dom redan choklad-nöjda.
Isolde har varit inne hos grannen med en påsk-teckning.

En lagom Lång fredag!!!

Isidor är febrig igen.....upp och ner...pigg och hängig!
Just nu feber och pigg!
En hälsning till Mormor och tack för godiset!!!!


Mmmm, detta smakade ju bra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar